Pakwa - en galen groda i rullstol

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Rebecka - 20 juli 2012 15:15

När man får oväntat besök ifrån Waldemar så blir resultatet i ett terrarium helt annorlunda mot vad det skulle bli om jag inrett det själv. Jag är nöjd och Tomatgrodorna verkar vara nöjda.

   


Ibland gör man intressanta upptäckter. Som att Dante saknar ett finger till exempel. Tack för hjälpen, Waldemar!


/Pakwa/

Av Rebecka - 20 juli 2012 15:02

Igår kväll fick jag se Enok sitta och titta i terrariet. Det var ett tag sedan som hon visade sig framme innan jag gått och lagt mig.

 

Det känns konstigt att säga hon om henne då jag hela tiden nämnt henne som en "han". Men ja, nu vet jag ju att en hon är vad hon är så jag får helt enkelt försöka att komma ihåg det.


/Pakwa/

Ovido - Quiz & Flashcards