Pakwa - en galen groda i rullstol

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Rebecka - 10 september 2012 18:04

När jag kom hem igår kväll var jag trött och den här pigg & vaken.

  


/Pakwa/

Av Rebecka - 10 september 2012 18:01

Igår kom Torgny hem till mig. Han hoppade runt litegrann i akvariet men ligger sedan igår eftermiddags nergrävd någonstans i hans boning. Han dyker väl upp när han är hungrig.

 


/Pakwa/

Av Rebecka - 10 september 2012 16:52

Igår var jag med på mitt första styrelsemöte med Skånes Herpetologiska Förening. Det var trevligt med god mat och bra sällskap hemma hos Petter. Jag passade på att titta in i hans reptilrum bestående fullt av terrarium och olika sorters ormar. Ett terrarium med Skumbogrodor har han också. Jag hälsade på en söt orm och vi blev minsann bästisar.

  

       

      


/Pakwa/

Ovido - Quiz & Flashcards