Pakwa - en galen groda i rullstol

Alla inlägg under maj 2012

Av Rebecka - 19 maj 2012 15:36

Mamma och jag åkte rundor i Skåne för en tid sedan. Till slut hamnade vi vid Skånes djurpark. Det blev dock bara en visit i deras butik, djuren får jag besöka vid ett annat tillfälle.

    

 

/Pakwa/ 

Av Rebecka - 19 maj 2012 15:23

De här två är de senaste nykomlingarna. Skumbogroda är deras artnamn.

     


/Pakwa/

Av Rebecka - 18 maj 2012 14:35

Det var en otroligt häftig upplevelse. Lövgrodorna hördes på långt avstånd och det var ett väldigt vackert spelande. Jag fick se tre Lövgrodor, en Klockgroda och en Vanlig groda. En bebis- och en vuxen Salamander hade jag också turen att få se. Detta ska jag absolut göra om igen!

                                                       

 

/Pakwa/

Ovido - Quiz & Flashcards