Pakwa - en galen groda i rullstol

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Rebecka - 25 mars 2012 15:01

 


/Pakwa/

Av Rebecka - 25 mars 2012 14:54

Hos Klockgrodorna har jag länge haft små vita kryp i vattnet. Jag har undrat hur de kommit dit och framför allt vad det är för någonting. Tydligen så är det Hoppkräftor. Man lär sig någonting nytt då och då.


Tre sådana här ligger också i vattnet inne hos Klockgrodorna och flyter omkring. Men vad är det för någonting?


/Pakwa/ 

 

  
Av Rebecka - 25 mars 2012 14:45

Pyret har åter igen visat sig. Den här gången låg han i vattnet. Han gömmer sig lätt och det här är andra gången han dyker upp efter att inte ha synts till på flera månader. Jag hade tagit för givet att han blivit offer för Korallfingergrodornas glupskhet då både Molly och Melker blev det. Men nej, han lever och mår bra. Nu har han fått flytta in i ett mindre terrarium. Kanske att jag kommer få se honom lite oftare nu. Jag kan ju alltid hoppas.

 


/Pakwa/

Ovido - Quiz & Flashcards