Pakwa - en galen groda i rullstol

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Rebecka - 16 oktober 2012 17:45

Jag har en tid tänkt städa hos Tomatgrodorna och idag fick jag tid och tog tag i saken. Det fick bli ett nytt bottenmaterial. Det som de har haft hittills upplever jag inte tar åt sig fukten så som jag vill att det ska göra. Får se om det här fungerar bättre. Fint blev det i alla fall.

Agaton hoppade i vattnet direkt. Jag har bara sett Dante i närheten och i vattnet förut så det var kul att även få se Agaton bada. Ganska så snabbt fann de sig dock till rätta. Dante i sin favoritkruka och Agaton under sin favoritväxt.

     

/Pakwa/

Av Rebecka - 16 oktober 2012 17:34

Igår eftermiddags sov Torgny så gott när jag tittade till honom.

 

Idag ser han fetare ut än vanligt där han ligger i sin kruka.

 


/Pakwa/

Ovido - Quiz & Flashcards