Pakwa - en galen groda i rullstol

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Rebecka - 4 oktober 2012 15:30

Unga Rörelsehindrade Göteborg gör reklam om olika bloggar på deras hemsida. Jag blev tillfrågad ifall jag ville skriva ett par rader om min blogg och självklart ville jag det. Det är roligt att min blogg sprids åt olika håll.

http://goteborg.ungarorelsehindrade.se/


/Pakwa/

Av Rebecka - 4 oktober 2012 14:58

Igår var Torgny lite aktiv för en gång skull. Han började röra sig litegrann inuti sin krukgömma där han legat i någon vecka nu. Han tog sig upp ovanpå krukan och efter en stund gav han mig en intressant överraskning. Konsten att bajsa stort, det är hans grej.

   


Efter att ha hoppat rundor en bra stund valde han ut en ny plats att ligga på och där ligger han kvar. Undrar för hur länge?

   



/Pakwa/
 

Ovido - Quiz & Flashcards