Pakwa - en galen groda i rullstol

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Rebecka - 29 december 2012 15:33

     

       

  

/Pakwa/

Av Rebecka - 29 december 2012 14:18

Igår fick jag hem Shrek och Granny, Korallfingergrodorna som jag tagit över från Pernilla och Jani. De verkar ha funnit sig till rätta då de idag sitter tillsammans i en hörna på en av terrarierutorna. De är en rolig uppdelning då två av de andra sitter tillsammans i andra hörnet på rutan. En av dom har dock inte övergivit sin sovplats i en av blomkrukorna. Jag hoppas att alla kommer att komma överens och att det blir en trevlig grupp på fem grodor. Det blev en bra julklapp till mig själv.

Tack Camilla för att du tog hand om grodorna åt mig under julen.

Tack, Tony för att du gick hit vid ett par tillfällen och pysslade om hos grodorna.

          


/Pakwa/

Ovido - Quiz & Flashcards