Pakwa - en galen groda i rullstol

Alla inlägg under april 2012

Av Rebecka - 4 april 2012 14:36

Det blev inte riktigt som planerat igår. Jag skulle ha tagit tåget till Ängelholm och hämtat Tomatgrodorna och ett akvarium hos Stefan och fått skjuts av Tina tillbaka till Kristianstad. Någon skjuts blev det dessvärre inte då Tina blev tvungen att jobba kväll. Istället tog jag med mig Emma och vi fick åka tåg fram och tillbaka. Det blev en tröttsam resa som tog längre tid än väntat och att hitta i Ängelholm är inte så lätt, speciellt inte om man tar fel på adressen vilket jag gjorde. Tomatgrodorna fick följa med hem och akvariet får jag hem imorgon. Agaton, Dante och Dexter fick bli deras namn.

Idag har trion legat nergrävda i jorden hela dagen och sovit men de dyker väl upp så småningom. Jag är nöjd!

 


/Pakwa/ 

Ovido - Quiz & Flashcards